Lördagkväll.

2010-09-04 @ 20:07:22
Ja, nu är det helg igen och med alla bestyr det innebär :)

Idag har vi varit i Lotjärn hela eftermiddagen och kvällen.. kom hem vid halv sju.
Vi blev bjudna på middag och har haft det allmänt trevligt.
Nog för att jag skulle hellre ha varit hemma och pysslat med mitt (städning, tvätt och sånt där), men det kommer en dag imorgon med.

Fortfarande ingen Mercedes som kommit hem, men som sagt så tror vi att hon kommer när det blivit kallt ordentligt på nätterna, visst det är kallt redan nu, men ändå inte sådär ordentligt.
Men kommer hon inte så gör hon inte det, bara att acceptera läget liksom ;( bit ihop och verka stark...

Åh, jag måste bara berätta att Lillemans utvecklingsfas som han dragits med denna vecka (eller rättare sagt senaste veckorna) har nog lämnat oss för denna gång :)
I natt så var det första natten på huuuur länge som helst som han sov hela natten; från ca 22.30 och vaknade för mat vid 8 imorse, somnade om vid halv 10 och sov till 11!
Äntligen är min underbare son tillbax och jag hoppas att han tänker stanna lääääänge igen ;)

Nej, nu funderar jag på att ge mig ut i köket och ta mej en glass.. kanske mina män åxå vill ha en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0