Klappa händerna om du är riktigt glad :)

2010-09-25 @ 14:20:46
Nu är lilleman piggare, snorar gör han ännu, men inte alls lika illa..
Och han har sovit jättebra de 2 senaste nätterna som varit:)


I torsdagskväll när vi satt på golvet och lekte lite, så klappade han händer för första gången :) mammas lilla ♥
Det är så kul, för vi har hållit på och "tränat" honom att göra det hela sommaren, men det enda han gjort är att skratta och dansa då man klappar och klappade man hans händer så slog han sig bara på knäna sedan :D

Men för 2-3veckor sedan så hittade jag Mora Träsk på Youtube så bläddrade fram till låten "Klappa händerna...." och nu har vi haft hårdträning ett tag :) så nu klappar Liten händerna.. MEN bara om man sjunger just den låten *hahaha*
Aja, bättre än inte alls.



Alltså igår så regnade det tamejfan hela dagen!
Var det ens uppehåll 5min?? Tror inte det jag!
Idag är det "bara" kallt, eller ja, typ 8grader(+) men fryser som faen gör jag.. hoppas verkligen att det INTE innbär att jag kommer bli dålig utan för att det verkligen är kyligt :question:


Nej, nu har jag en son som både luktar illa OCH som håller på att river hela hemmet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0