gräsänka ikväll igen

2010-09-20 @ 00:01:13
Man kan nästan tro att M. har en liten "flirt" vid sidan om vårt förhållande :) eftersom han är borta nästan varje kväll!
Men så är det inte, han fixar och donar med lite grejjer som annars inte skulle bli gjort och det måste han väl få göra om han vill..?!

Dagen har flytit på bra och det har varit som en riktig söndag ska vara (läs. vilodag).
Varför ska man göra saker på helgerna som man lika väl kan göra på veckorna, iaf om man som mej går hemma dag ut och dag in..

Jag nattade Lilleman vid 22, men han blåvägrade sova, bara låg och skrek och vände och vred sig i spälsängen så han fick komma upp en stund till.
Fick sitta med oss då vi fikade och mysa lite med pappsen åxå :)

Simon har blivit så pappakär så att det är för sött alltså, men även lite jobbigt om Micke är tvungen att göra nåt och han lämnar Simon med mig.. då brakar hela helvetet lös för Liten!
Först kommer surläppen fram och han skriker: NÄÄÄEEEE och blir alldeles röd i ansiktet, sedan så gråtar han så tårarna sprutar ett litet tag ♥
Är jättejobbigt för mig då han inte vill vara med mig alls efter att M. kommit hem från jobbet, och ska fara vidare efter middagen :s
Men när han blir lite större så kan han jue börja på att följa med pappsen *total lycka*

Valet pågår för fullt eller räkningen av rösterna och vi är några av skaran som förtidsröstade i torsdags.
Tänker inte lägga ut vad jag röstade på, men tror inte det blir nån större skillnad än förra valet då jag röstade på samma parti som nu.

Fick idag lite glädjande nyheter åxå, som jag inte heller vill (läs. kan) skriva här, men kan berätta att det är nåt som jag blev väldigt glad över ;)

Nej, nu ska jag sluta skriva en massa dravell och fortsätta med mitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0