Ensam, nyklippt och sorgsen

2010-09-19 @ 02:13:47
Idag har mamma och pappa varit här, bara för att jag behövde lite "klipphjälp" av mamma :)
Så nu har man lite kortare hår och kanske man slipper slita genom borsten då man duschat nu hädanefter...

Micke for i väg en sväng så man sitter i sin ensamhet.
Visst kan vara skönt att vara ensam åxå, men idag/natt skulle jag vilja ha en axel att gråta ut mot ;(

Alla (spec. Micke) tror att jag har kommit över att Mercedes är borta och att jag inte gråter längre.
Men så är icke fallet.
När jag är ensam, tex i duschen då gråter jag och om nätterna då jag försöker somna då kommer det både en och hundra tårar..
Har jue börjat komma i underfund med att hon inte tänker komma tillbax och bara att skriva det känns som tusen knivar i både hjärta och mage.

Kommer aldrig att förlåta mig själv för att inte jag tog mig tiden och myste med henne kvällen den 14 juni vid 21-tiden.
Minns det så klart; hon kom hem och ville komma in via fönstret i vardagsrummet, men Micke var ut och hämtade henne ist.
Hon gick in i sovrummet och jamade (så som hon brukade göra då hon ville att man skulle komma och lägga sig och mysa lite), men jag blev lätt irriterad för att hon troligtvis skulle väcka Simon om hon fortsatte jama, så jag gick och hämtade henne och tänkte att vi skulle mysa i soffan ist.
Men där ville hon inte vara, hon hoppade ner och gick ut i hallen och ville gå ut igen.
Det sista jag såg av henne när hon satt på räcket ute på bron/altanen innan hon hoppade ner och försvann ;(
Mitt älskade lilla ♥

Idag har jag haft konstiga känslor i kroppen, som om det är nån som vill säga mej nåt.
Har sprungit i fönstren och kollat ut genom dörren ett x antal ggr i tron om att hon står där eller kommer.. så jag vet inte vad det är på G?!

Nu måste jag verkligen gå sussa, Lilleman lär vakna vid 6-7tiden och vilja ha matslurken så bäst att man är någorlunda pigg då´rå.

Jag HATAR vekligen att gå och lägga mig utan Mercedes, men kan inte sitta vaken för all framtid heller...

 Första bilden på prinsessan.. ca 10-12veckor

 Sista bilen på henne. 3 dagar före hennes 4årsdag :) Morgonmyser med matte ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0