Dagen före...

2010-09-08 @ 18:19:40
Idag är det onsdag och vi ska alldeles snart fara nerövers och handla lite, gubben var bara tvungen att lägga sig på soffan en stund och vila pga huvudvärk :s

Imorse efter jag gett Simon morgonmålet (som han alltid brukar få i sängen) så skulle jag precis som vanligt byta blöja på honom.
Gjorde precis som vanligt och ett tu tre så blev pojken alldeles tyst och bara stirrade på mig.. han var sååå snäll så att han bestämde sig för att kissa i mammas säng!
Man kan inte göra annat än skratta, men just då så kände jag bara; Neeeeej!
Så min morgon började med att ta med mig madrass och lakan ut på bron och hänga på tork :)

Nu har Simon även lärt sig att vinka.. han gör det inte varje gång man frågar, men det kommer helt apropå ibland så man blir alldeles full i skratt.
Bla. alldeles nyss, då han såg Våfflan ute på bron, då var det ett perfekt tillfälle att vinka (kan meddela att hon vinkade INTE tillbax) :D

Imorrn är det min födelsedag... 28 år blir jag.
På papperet står det så iaf, men enligt mej så är jag "bara" 18 och har varit det de senaste 10 åren ;)
Det är verkligen inte så att jag är rädd för att bli "gammal" utan det är det att jag känner mig inte äldre än 18..

Nej, nu måste jag ta min son som håller på att äta upp golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0