Beslutsångest

2010-09-18 @ 00:00:23
Idag har det varit en sån där dag som tankarna har farit fram och tillbax som en boomerang (stavas?)!

Tankarna har liksom avlöst varandra och jag har bara fått olika svar med de som jag pratat med..
Tror förvisso att en sak är löst, för tillfället :question:

Vill inte dra upp alla funderingar, men en sak kan jag dela med mej av.

Våfflan verkar jue som sagt inte alls trivas här med oss längre, eller trivs och trivs, hon verkar rent ut sagt inte må så bra.. vet inte om det har med att hon är ensam (saknar Mercedes) eller om det är nåt annat..?
MEN hon är ute hela dagarna nu iaf, dock så kommer hon in och gör sina behov på lådan och sedan går ut igen :( och så vill inte vi ha det..
Det är inte mening att jag/vi ska behöva byta kattsand 2-3ggr/veckan åt en UTEKATT?!

Så mina funderingar har varit vad vi ska göra; vi har jue redan bestämt att vi ska ta bort henne alt. omplacering, men JAG vill inte göra det förrän antingen Benz kommer hem eller att vi har skaffat kattunge, för det kommer att bli så ofattbart tomt utan ett djur hemma här ;(
Micke tycker att det skulle bli lugnt och skönt att vara utan ett tag, men det är vad han säger nu.. det vet jag, för OM det finns nån som saknar Benz mer än mej så är det han..

Nää det finns saker att fundera på både 1 och 10ggr innan man fattar ett beslut, och vad jag vet så kommer detta inte vara över på lääänge!

Over & Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0