Utan morgonkaffet :o

2010-10-13 @ 23:24:39
Ja, imorrn ska jag ner på sjukhuset för min undersökning av gallan.
13.30 ska jag vara där, och jag får inte äta eller dricka nåt efter klockan 6 :o hur faen det ska gå utan mitt morgonkaffe, det vette fan ;)

Aja, det ska nog lösa sig detta med.

Var jue hos sjukgymn. i måndags och han konstaterade samma som jag; att jag behöver komma i gång med träningen igen.
Han tyckte att eftersom jag inte har någon form av träningsredskap hemma, så ska jag komma bort till honom 1gång/veckan!?
Tyvärr så funkar det inte så bra, för jag har jue Simon och ta hänsyn till och trots att jag fick väldigt fina erbjudanden på Facebook på eventuella barnvakter den timmen det tar att träna, så känner jag mej inte riktigt tillfreds med detta.
Men tack alla ni som erbjudit er att ställa upp, det värmer att ha såna vänner ♥♥♥

Anyhow; jag och Micke har pratat om detta nu och har kommit överens om att det bästa är att jag börjar att träna "privat" på kvällarna så han kan passa Simon, eller passa och passa, umgås med sin son tycker jag låter mer korrekt :)
Jag vet jue lixom VAD det är jag ska träna och vilka redskap/maskiner jag behöver använda eftersom jag har jue tränat 2 år för samma sak, så vad är problemet egentligen??

Det finns en vän till mej som jag tror har det väldigt jobbigt nu, och jag förstår precis hur hon känner sig.

Tänker på dig, hoppas det löser sig.
Du vet att du alltid är välkommen hit, no matter what!

Nej, nu ska jag krypa ner en liten stund och hoppas att morgondagens förmiddag går snabbt, så jag får äta och dricka lite ;)

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0