Tji fick jag

2010-10-27 @ 18:54:54
Ja, som ni läste i gårdagens inlägg så fick jag mej en ordentlig sovmorgon igår morse :) tack vare mitt ♥ till son!
Natten till idag har däremot INTE varit lika rolig!
Jag nattade Simon i vanlig ordning mellan 21-22 och han tvärsomnade på en gång, så det var jue bara :thumbup: på det.

Klockan 1 när jag hade typ sovit i en halvtimma så vaknade han till med ett skrik, blev inte tyst trots att han fick nåt att dricka och mer att äta.. inte förrän vid 2-tiden somnade han om, och jag som då blivit någotsålunda pigg kunde inte somna förrän efter 3!
Jag tvärsomnade och sov hur jäkla skönt som helst ända tills att jag vaknade av att Mickes telefon ringde, då var klockan strax efter 7 - shit, vi hade försovit oss, men till mitt försvar så hörde jag inte ens nån form av väckarklocka eller telefonlarm på hela morgonen, antagligen pga min sömnlösa natt!?

Tyvärr så vaknade även lilleman av telefonen och började att hålla låda på en gång, så det var bara att ta upp honom och starta dagen med en stark och stor kopp kaffe ;)
Inte förrän vid 10 somnade han om och sov då en timma, och visst hade jag kunnat lägga mej en stund då jag med, men hade besök och inte fan ville jag missa DOOL heller :)

Imorrn ska iaf mamma och jag ta vår Birsta tur, OM det inte är nåt tjall på Bosse igen.
Jag var på ICA förut och när jag var på väg hem så känner jag hur det började att lukta konstigt inne i kupén.. pratade med Micke om det när han kom hem och han trodde det var sedan han fyllde på med spolarvätska igår, men skulle ta en tur sedan och kolla upp det han med..
Hoppas verkligen att det INTE är nåt strul igen, för då säljer jag fan bilen ;( trots att jag verkligen älskar Bosse, men ALLT jävlas på den JÄMT!

Nej, nu ska jag ta och ge sonen lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0