Sovmorgon

2010-10-26 @ 15:10:57
Tjillevippen!!

Lilleman somnade sent igår kväll, vid 23-tiden för att vara x-akt.. sen var han vaken vid 7 och ville ha lite mat.
Och döm av min förvåning när han somnade om och sov ända till 11 imorse (på förmiddagen)!
Kan tillägga att jag sov inte så länge, men skönt att vara ensam en stund åxå :)

Egentligen skulle mamma och jag har tagit vår resa till Birsta idag, men Micke kom hem igår kväll och talade om att jag inte har nån spolarvätska i Bosse, så det var bättre att vänta tills den är påfylld, så först planerade vi att fara ner imorrn, men så såg vi att det skulle bli bra väder på torsdag så DÅ åker vi ist!
Får se hur många ggr detta kommer ändras igen nu då ;)

När jag kom in i köket förut så hade Simon tagit sej friheten att använda Våfflans vattenskål som tvättställ och "tvättade" händerna i den :o tur att hon hade slut på mat annars hade han väl satt i sej den när han ändå var i farten :)
Och medans han satt där och plaskade så satt Våfflan bredvid och tittade, precis som att hon tänkte: - Fan vad du kommer få skäll för det där :D

Nej snart är det dax för att ställa sig vid spisen igen då.. och sedan blir det nog att fortsätta med städningen av Simons rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0