Måndag... igen!

2010-10-18 @ 13:24:32

Åh, så underbar helgen den gångna helgen var.. faktiskt ;)

Förvisso så började den lite tråkig sådär på fredags kvällen, men det löste sig eftersom det bara var ett missförstånd från min sida..

I lördags så tog vi Bosse och for till Timrå för att äta middag hos Åsa och Leif!
Efter middagen så hade jag och Åsa en barn (och karl) fri kväll, med bio på schemat :)
Kan bara skriva att det var det bästa jag gjort på ett tag nu.. har jue aldrig varit i från Simon för nåt nöje, mer än en gång och då var han 3 månader, så man kan säga att det var på tiden ;)
Vi såg denna film.

Den var jättebra, och vi fick oss några skratt under filmens gång ;)

Igår var det söndag och då var det dags för mamma och pappa att komma upp en sväng.
Pappa hade köpt en ny leksak till Lilleman och även så fick han 4 Nalle Puh tavlor
som nu hänger på väggen i hans sovrum.

Skrattade så mycket förut när jag hade Simon i famnen så han fick titta på tavlorna,
när han helt plötsligt pekar (med hela handen då) på den ena tavlan och säger: - Pappa :D
Just nu ligger busen och sover, så då passar man på att sitta och ta det lite lugnt i "cybervärlden"


Nej, ska fortsätta med mitt innan han vaknar.

På återseende ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0