Snart är det helg igen :)

2010-10-07 @ 17:19:46

Har suttit denna vecka med knät lindat och väntat på sjukgymnasten som skulle ringa, men ännu har ingen ringt till lilla mej :question:

Ja, inte har jag suttit bänkat framför telefonen heller, vi har faktiskt hunnat med lite nöje åxå :)

I tisdags så var jag och Simon på BVC för en liten försenad 8 månaderskontroll eller försenad, den ska jue vara mellan 8-10 månader så egentligen var den inte sen.
Anyhow; Lilleman är nu 75,5 cm. väger 10,5kg och har 44,5cm runt huvudet - allt perfekt enligt kurvan (inte för att jag brukar bry mej om kurvor hit och dit, men ändå)
Hon testade även hörseln på honom och det klarade han med bravör :)

Sedan på eftermiddagen så tog jag (läs. jag och Simon) med oss Micke för att åka och hälsa på en gammal vän från Timrå som åxå bor här med sin familj, tycker det börja på att bli många fd. Timråtjejer "på byn".. men det är bara kul det ;) tycker jag iaf!
Var kul att träffas och småprata lite och snacka lite skit, så det ska vi verkligen göra om.

Igår var det onsdag och då så fick vi lite främmande, mamma och pappa kom hit en stund för pappa ville kolla till mitt knä lite eftersom det har börjat på att svälla upp :o
Eller inte själva knät utan underbenet och fotleden + fot sväller när jag sitter för länge och jag vette fan vad det kan vara, men imorrn är det JAG som ringer sjukgymn. igen och är han fortfarande sjuk så ringer jag till min gamla sjukgymn. i Timrå ist!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0