Mitt i natta

2010-10-24 @ 01:59:10
Så sitter man här igen då, mitt i natta och ska alldeles snart krypa ner i den ensamma sängen :s

Ja, ingen Benz som sover där (för hon har jue fortfarande inte behagat att komma hem) och ingen karl heller som vill sova där inne.. bara Simon som sover i sin egen säng och har jag liiite tur så kanske Våfflan kommer dit.

Idag (läs. igår) har vi varit och grattat Mickes farfar och det bjöds på smörgåstårta :p lika gott som alltid, men denna gång så kände jag av gallan lite, så det var mindre kul!

Imorrn (läs. sedan idag) så ska mamma och pappa komma hit och det ska bli sketakul :) eller iaf trevligt eftersom jag blir lite ensam en stund på eftermiddagen då Micke ska åka på jobbet och lägga om till vinterdäcken på en kompis bil.

Jo, jag har en ny favvoserie (tecknad)!
Satt och kollade redan förra helgen på Boomerang och där visade de en sån otroligt rolig serie; Bernad The Polar Bear :D och idag så gick det igen!
Det är verkligen inte ofta som jag tycker att nåt barnprogram är roligt, iaf inte av de "nyare", men detta är helt makalöst alltså..
Skrattar så tårarna rinner och Simon bara tittar som om jag inte är riktigt klok :)



Nu ska jag sova, skriver en rad imorrn :)

Go´natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0