Lördag - lite trött

2010-10-09 @ 13:41:39
Igår kväll så for vi och hälsade på Simons farfar en stund och surrade och hade det allmänt trevligt :)

Simon tyckte nog åxå att det var kul, typ en liten stund innan det började kröp i kroppen på honom.. men i hans försvar så kan jag tala om att han var snäll ända fram tills att vi åkte hem.

Jag tror att Liten har kommit in i en period då han ska blåvägra att äta.. igår när det var dax för gröten så åt han bara ett par skedar och sedan började han spotta och fräsa.
Trodde då att han skulle äta lite innan vi for, men ICKE, samma visa igen!
Aja, han äter när han blir hungrig, jag tänker inte tvinga honom sitta och äta om han inte vill.

Det kan förvisso vara tänderna åxå, för han vill inte ens somna på nätterna och han blir jätteledsen av att vara ensam i ett annat rum en stund :s

Sitter nu med en kopp kaffe och spelar lite på FB, Micke ligger i soffan med Simon på magen och kollar på nåt tecknat som går på TV1000 - jag vet inte vem av dem som är mest intresserad av filmen :D

Vad ska ni läsare hitta på denna höstdag??

Jag funderar på att om jag ska våga mej ut på en liten kort promenad med vagnen sedan, men det beror helt och håller på om mitt knä håller för det.. har jue slutat haft det lindat nu eftersom det sväller så fruktansvärt, men på natten så lindar jag om det igen :)

Får se om det blir några höstbilder vid ev. promme sedan!

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0