En trött måndag!

2010-10-25 @ 19:16:45
Idag har det verkligen varit en sån där dag som jag hade velat ligga på soffan med täcke och kudde och bara myst framför TV:n!
Men när man har en liten vilde vid namn Simon så funkar det inte riktigt så.. ;)
Så vi/jag har fått varit produktiv idag; tvättat, städat datarummet och varit ut på en kort promenad så att Simon skulle somna och det gjorde han, nästan på en gång!

I går så var jue mamma och pappa hit en stund och mamma hade med sig sängkläder till liten, med grodor på :) så nu ska jag snart ta och bädda rent i sängarna så han åxå får nya sängkläder.
Ok, att jag bytte Simons förra veckan men han kan få rent igen!

Nej, detta går verkligen inte, ska ta mej en kopp kaffe med Micke nu.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0