En blåsig torsdag

2010-10-14 @ 22:28:57
Idag så var det dax för min undersökning av gallan (som jag skrev om igår) och jag fick jue varken äta eller dricka efter klockan 6 imorse.
Det gick faktiskt över förväntan!
Var fruktansvärt kaffesugen och vrålhungrig när vi åkte ner, men så efter undersökningen var över så blev det kaffe och macka i resturangen :P mycket efterlängtat.

Iaf, så hittade de smågrus i gallan på mej och de skulle skicka svaren till DR:n och då får han/hon ta ställning där i från om vad det blir för nån behandling.

Vaknade i natt av att det blåste nåt så fruktansvärt, men tänkte inte mer på det förrän imorse när jag låg i sängen och vägrade kliva upp.. det tog i nåt så hemskt att jag trodde hela huset var på väg bort ;) men det står kvar.

Kallt är det nu åxå, tyckte tempen stod på 0 när jag var in och kollade sist... vill verkligen inte ha kallt och snö, HATAR snön och allt med vintern att göra, till och med julen :s
Förvisso ska det bli (läs. ganska) så kul denna jul då det är Simons första "riktiga."
Ifjol var han jue bara 9 dagar och sov mesta delen så det kanske inte var så kul, men i år då får han se alla juldekorationer, ev. ska vi till och med ha gran i år och adventsstakarna som skiner i fönstren..

Nu blir det snart kudden för mej, men först vill jag tamejfan ha nåt att käka..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0