Egentligen..

2010-10-22 @ 13:46:11
..så har jag inget att skriva men får bli en rad ändå.. brukar alltid sluta med ett jätte inlägg innan det är färdigt ändå så :)

Veckan som varit har varit som alla andra veckor.

Fast denna blev lite tråkig för en vän till mej.
Du vet vart jag finns om du behöver prata ♥

Kylan kom på riktigt denna vecka åxå, med -10 imorse!
Vet inte om det varit kallare i natt, men det förutser jag OM det var -10 vid 9-tiden.

Snön föll natten mot onsdag, men den gick bort lika fort igen och lika glad är jag för det..
Ok, att det ska bli kul att se Simons min i första snön, men det är fanimej det enda "roliga" med den ;)

Jag och Simon hade planerat in en tripp till Birsta i onsdags, men eftersom inte Bosse har vinterdäcken på ännu och det var minusgrader så sket vi i det.
Dessutom så hade lilleman vaknat vid 4 den natten och vägrade somna om så jag hade inte varit direkt "körduglig" eftersom jag bara sovit i 1-2 timmar :o

Han har blivit så duktig nu mitt ♥ släpper man hans händer så står han stadigt, men tyvärr så fegar han ur skitsnabbt och sätter sig ner :)

Går själv med lära gå vagnen gör han och "kryper" på sitt egna lilla vis.
Han sätter ner fötterna i golvet och lika så med händerna och "går/kryper" på så vis!
Ser skitkul ut när han har ändan i vädret, men han tar sig framåt med en jäkla fart :)


Bara ser buset i ögonen på honom :)


Väntar på pappa, för då blir det middag.


Väldigt fokuserad på att gå med vagnen.


Glada unge, vad vi älskar dej ♥♥♥♥


Ja, nu har ni fått en liten uppdatering och några bilder på Lilleman :)

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0