Sjuklingar äro vi allihopa

2010-11-16 @ 20:10:55
Ja, som ni säkert läste i plus/minus listan så har jag och Simon blitt sjuka..
Jag trodde att den hade gått över med min mirakelkur bestående av; varmt vatten, timjan och en pressad vitlöksklyfta, men ack så fel jag hade :s

I lördags och söndags så var jag hur pigg som helst, bara lite snorig och hostig så jag tog på både mej och Lilleman vintermunderingen och gick ut en liten stund innan mamma och pappa kom i söndags.

I går morse när jag vaknade så var det ett faktum att jag antagligast tog ut "friskheten" i förskott, för faen vad dåligt jag mådde!
Ögonen rann och jag var matt/yr och allt därtill och Micke var dålig han med :o Lilleman däremot, han var i sitt esse och kröp runt och rev allt i sin väg och ryckte Våfflan i svansen inte bara 1 utan 3 ggr *suck*
Och när man är sjuk så har man inte alls nåt tålamod alls, men har man småttingar får man bita ihop ;)

Idag däremot är jag fit for fight igen medans Micke fortfarande är liiite hängig men enligt han själv är han dödssjuk, som alla karlar är när de är minsta förkyld :D

Ja, i söndags så var det farsdag och eftersom jag inte hade nån större lust att varken dra med Simon eller mej själv bort pga förkylningen så kom mamma och pappa hit ist.. jag och Simon klev upp tidigt och bakade både chokladkaka och sockerkaka :)
Och trots att det var farsdag så fick Simon en present åxå; en pulka, som vi var ute med en stund igår.
Tog lite kort åxå, men vill inte lägga ut de varken här eller facebook ännu, eftersom det ena har jag beställt som julkort ;)

Nää, mat till Lilleman kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0