Min lördag i ord!

2010-11-01 @ 18:25:51

Nu har jag fått tillbax min glada, sovälskande son igen ;)
Natten mot lördag var den sista och värsta sömnlösa natten sedan ja, jag vet inte när.

Den natten så somnade Lilleman halv3 och då hade jag försökt att natta honom sedan 22.30 men utan resultat, eller ja, han hade jue hunnat varit arg och ledsen och riktigt förbannad på de 4 timmarna..
Micke var inte hemma heller så det var bara jag som kunde ta honom, det brukar alltid funka om Micke låter Simon ligga på hans mage ett tag..

I lördags så vaknade vi (jag och Lilleman) vid halv 12 och det var faktiskt skönt med en liten sovmorgon efter dessa hemska nätter :)
Vi väckte Micke vid 12 och efter klockan 13 så packade vi in oss hela familjen Lindholm/Jarlestad i Forden och styrde kosan mot badhuset..
Lilleman såg mest skeptisk ut under nästan hela timmen i badet, men han grät inte iaf, så kanske det funkar bättre nästa gång?!
Han har jue aldrig varit på badhuset förr heller så.

Efter badet så somnade han i bilen på väg hem och vaknade inte ens då vi tog av honom jacka och mössa och la ner honom i sängen :o
Efter ca 2½-3 timmar så vaknade han strax före 18 och vi tog oss en tur på E-14 baren för lite middag :) Där uppe så fick Simon träffa sin gudmor Linda och han blev lika glad som alltid över att träffa henne..

Trodde inte att han skulle somna "tidigt" på lördagskvällen eftersom han sov så pass sen och länge före, men vid 22-tiden så började han med sina trötthetstecken; klia sig i ögonen och halvsomna sittande i soffan eller i knät på Micke!
Kan skriva detta att han somnade på en gång efter jag lagt honom och han tagit nattslurken :)

Nej, nu kaffe med Mats och vänta in Micke som är i Lotjärn en sväng, efter han kommer hem ska han vara "barnvakt" medan jag dammsuger hallen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0