Lite tråkigt

2010-11-04 @ 19:22:00

Detta inlägget har jag försökt att skriva klart sedan onsdags kväll, men har alltid dykt upp nåt så att jag fått avslutat!! 

Denna vecka har väl varit som vanligt: Simon har varit mer vild än tam (ja, han kan vara så han med ibland) och jag har fått jagat honom runt hela huset :)

Okay, kanske inte så allvarligt som jag fick det att låta nu, men han börjar bli "mobil" som innebär att han är inte på samma ställe under mer än ca 1 minut :)

I onsdags till exempel så fick han för sej att riva ner fönsterlampan så han nästan fick den över sig... gudskelov så hann Simon kasta sej åt sidan i sista stund :o
Hela onsdags kvällen (nästan iaf) satt han i sin hokus pokus stol och tryckte på lampkontakten så lampan tändes och släcktes och varje gång den tändes/släcktes så sa han: - Bambpa och log hur stort som helst ;)

I går var det torsdag och den spenderades hemma, precis som vanligt.

Hatar verkligen att inte ha bilen fixad, för då kan jag åtminstonde ta mej på ICA på dagen om det är nåt jag behöver + att jag får komma ut en sväng åxå :s

Men som Micke säger; han vet inte hur han ska få ordning på Bosse denna gången, för allt som brukar vara fel om det har varit kabelbrand är INTE fel på min bil!
Kanske det slutar med att han måste riva ur all el och dra om och det känner jag på mej kan ta lååååång tid :o

Hoppas jag har fått tag på en annan bil då, för hur ska jag annars ta mej till och från dagis med Simon och OM jag får ett jobb?!
Vi är verkligen i behov av 2 bilar i vårt hushåll!

Nej, måste ta Simon som är i upplösningstillstånd just nu.. inget är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0