En tidig morgon

2010-11-08 @ 10:16:53
Imorse så vaknade jag av Mickes telefon, då var klockan 6.15 och sedan dess har jag varit vaken.. klev upp efter att ha vänt och vridit mej i en timme!

Och jag som hade tidsinställt +/- listan denna vecka på att den skulle publiceras kl 8, men som det var imorse så hade jag kunnat gjort det själv!

Idag ska jag och Simon bara ta´t lugnt i höstkylan, ville egentligen gå på en promenad men än så länge är det lite kallt och dessutom så sover Lilleman än åxå så.
Får se vad dagen bjussar på :)

När Micke kommer hem ska vi iaf åka och handla.. skulle ha gjort det igår, men så höll Micke på att tömma tanken nere i källaren och sen när vi skulle åka så hade Simon somnat så då blev det en pizza ist :p men va´gör det?

Häromdan så satt jag och Micke och kollade på en film som vi spelat in då Simon bara var 2 månader och mitt i den lilla filmsnutten så hade vi filmat katterna.. det kom så helt apropå att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta när jag såg mitt ♥ där på TV:n ;(
Det blev lite tårar i ögonen och en klump i halsen, men det är inget ovanligt nu.. får det då jag ser henne på kort åxå!
Tyvärr så pajade kassetten sedan då vi skulle testa att filma mer... :mad:
Men har jue en massa filmer inspelade via digitalkameran åxå så.

Nej nu ska jag gå och krypa ner i soffan och se Days och vänta på att min son tänker vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0