Det snöar!

2010-11-10 @ 09:08:22
Igår kväll innan jag gick och la mej sa jag till Micke att det kommer garanterat ha kommit snö imorrn bitti när du ska på jobbet..
Han bara mumlade nåt till svar och sa godnatt.

Jag vaknade vid halv 7 och då var det så pass mörkt ute fortfarande så jag inte såg nåt, men vid 7 när jag var upp då såg jag... det hemska, vita som FALLER just nu från himlen :mad:
Känner verkligen inte för snö (redan) nu, då blir det så påtagligt att Simon snart fyller 1 år *mammas lillkille*

Fattar inte vad det är med mej, hela denna veckan (eller ja, de dagar som varit), har jag vaknat skit tidigt och varit pigg!
Var skit trött där vid halv 7, men det gick fort över och jag var tvungen att kliva upp vid halv 8 för då höll jag få panik på att bara ligga där :s
Så då passade jag på att kasta in lite smutstvätt i maskinen, så det bör alldeles snart vara klar för hängning.

Lillen sover än han, önskar att en annan kunde krypa ner sådär och bara sova i 12 timmar :)

Natten till igår så somnade han i sitt eget rum, men vaknade vid 1 tiden och var jättelessen så efter att ha fikat med pappa så fick han komma in till mej och sova i spjälsängen ist.
Men det tar sig med att få honom att sova i hans rum, får ta det i etapper så han vänjer sej.

Hänga tvätt var det ja!
Får se om det blir nåt kort på Simons första kontakt med snö senare under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0