Snöööööö

2010-05-04 @ 08:48:30

Tro det eller ej, men det snöar här hemma :mad: trodde inte Micke då han sa det imorse, men ack så hade han rätt..
Det regnade jue bara lite lätt halv4 då jag släppte ut Benz...


Får se nu; vad är det för nå nytt som hänt som jag kan berätta.. :question:

Jo, i juli så flyttar vi, kan bli tidigare åxå, men troligtvis blir det då!!
Har hittat ett hus i samma område som vi bodde i förut då vi bodde i lägenheten så det blir liksom tillbax på ruta 1 igen :)

Trivs som fisken här i vårt lilla röda hus, men vi måste verkligen tänka ett steg längre åxå.
Simon har börjat få en massa leksaker och sånt som vi verkligen inte har plats för här hemma med bara 2rum och kök, tråkigt men sant :(

Katterna lär väl inte uppskatta flytten till en början, men de vänjer sig jue till slut.. dessutom har jue Våfflan varit ute där förut så.

Lilleman har gått och blitt sjuk åxå, men gudskelov så verkar det vara på bättringsvägen redan, i söndags så var han lite hostig och igår så snorades och hostades det vilt från hans säng.
Gav honom lite alvedon och han somnade om och hela dagen flöt på bra, förutom att jag kände på mig att jag åxå skulle till och bli sjuk, men idag är som sagt både jag och Simon piggare..

Nu ska jag fortsätta med mitt medans Simon sover och sedan hade jag planerat tvättning, men hoppar det idag pga SNÖHELVETET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0