Snart så

2010-05-20 @ 13:56:36

är det fredag och det innebär helg och 1 veckas semester för Micke :) som kommer som sagt spenderas på Gotland!!

Skönt ska det bli!

Igår var jag och Simon nere i Timrå hela dagen, eftersom Bosse ska besiktigas idag (är nog klar nu för jag hade tid 13.20) och det är jue pappa som får lov att göra det :)

Vi tog oss iaf en tripp till Birsta och tro det eller ej, Lilleman var snäll heeela tiden, brukar alltid bli arg över att följa med på shopping :)
Anledningen att jag var tvungen att ta en Birstarunda var att jag skulle köpa lite grejjer inför resan imorrn och det som fick följa med oss hem var detta:

• En flaskvärmare till bilen
• Nytt mygg (läs. insekts)nät till vagnen
• Kläder i massor till Lilleman
• Ett linne/tunika till mig

I klädhögen vi fick med oss (läs. köpte) från Lindex så finns Simons dopkläder han kommer att ha.. är sååå fint så, men vad det blev för nåt det talar jag inte om, utan det får ni se på bild efter dopet :) kan inte förstöra överraskningen redan nu heller ;)

Men kan jue visa bild på linnet jag köpte till mig själv iaf

Lindex Shop Online - Linne
Och självklart så blev det ett rosa, vad annars?!

Nej, men nu blir det en tripp till tvätten som ska hängas ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0