Ont i halsen

2010-05-06 @ 13:16:01
Jag har åkt på nån sorts halsinfektion eller dyl. för såhär ont i halsen har jag inte haft på flera år!

När jag var liten så hade jag nästan jämt ont i halsen och läkarna ville till och med ta bort mina halsmandlar, men det beslutades att det kunde vänta tills jag blev äldre eftersom det kan växa bort.. mycket riktigt, har inte haft riktigt ont i halsen (utan att vara sjuk) på hur många år som helst.
Ja, inte förrän nu då, blir inte sjuk eller nåt bara ont som fan och känns som om att jag har nåt som skaver när jag sväljer :S dessutom så är mina ena halsmandel huuur svullen som helst!?

Ajja, nog pratat (läs. gnällt) om mig :)

Igår så fick Simon prova lite "Burkmat" för första gången.
Han har jue länge ätit morot, potatis/palsternacka m.m, men nu igår så var det premiär för.... spagetti och köttfärssås.

Första tuggan såg han ut som om jag hade lurat i honom nåt gift, men sedan gick det undan, inget ont i magen fick han av detta heller så det är bara toppen det.
Köpte lite mer burkar igår med kalops och grönsaker med kyckling som vi ska prova på nån dag :) men även majskrokarna gick i min lilla man ;)

Ni trogna läsare av min blogg ser kanske att jag har varit i farten och bytt header igen, vad tycker ni??

Har funderingar på att göra om hela designen igen, men vet inte om tiden finns till det nu när man har en son som inte vill sova på eftermiddagarna längre.. men kommer tiden så blir det en helt ny :)

Imorrn ska hela familjen till Matfors och skriva papper hos mäklaren, känns skojigt, till och med Simon ska få vara med.
Men han lär nog inte få skriva under nåt och tror inte att han måste lämna tumavtryck heller :D


Nä nu blir det en kopp varmt te med lite halstabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0