Har inte tid

2010-05-17 @ 12:53:42
att sitta här egentligen, har hur mycket packning som helst och måste passa på medan Simon sover ;)

Helgen var iaf härlig, med 4 dagars ledighet för Micke, så vi passade på att mysa så mycket som möjligt!
Solen kom i lördags och det blev riktigt varmt faktiskt, så Lilleman fick ha lite mindre kläder på sig (läs. tunnare) än vad han haft förut och det blev :thumbup: det

Idag hade jag planerat in tvättning inför resan, men det har regnat hela förmiddagen till och från så har inte kunnat varit ut och hämtat de kläderna jag tvättade igår, som fortfarande hänger ute på tork.. sköljd en gång till har de blitt åxå av regnet :)

Nää nu måste jag ge mig i kast med packningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0