Fredag

2010-05-21 @ 09:22:42
Gud så trött jag är idag alltså!!

Vaknade inte ens av klockorna imorse, utan slog upp mina (vackra) blå klockan 6.55, ooops tänkte jag och sprang ner och väckte Micke :s
Ja, han får skylla sig själv som lägger allt ansvar på mig, att jag ska väcka honom varje morgon.. jag menar; jag kanske inte heller hör alarmet varje gång..?!

Sedan idag när Micke kommer hem så ska vi åka på ICA (tror jag) och köpa lite smått och gott att ha med oss då vi åker nerövers i natt.. Simon behöver mer blöjor, ersättning och gröt :) och vi ska väl ha nåt att käka vi med, tänker INTE råka ut för samma sak som sist vi åkte ner!
Då kom vi fram i Nynäshamn klockan 4 på morgon (färjan gick 11), och inte hade vi med oss nåt fika eller nåt, så vi tänkte passa på att sova en stund i bilen då´rå... men klockan 6 så hamnarbetarna började med sitt så var det bara att glömma *suck*
Denna gång är vi förberedd iaf, som sagt, dessutom så åker vi inte såå tidigt heller utan tänkte väl åka vid 2-3 tiden i natt men det funkar nog det med :)

Jo, Bosse gick genom besiktningen, eller en 2:a fick vi med oss hem; handbromsen (som jag har sagt i över ett år nu, men ingen som lyssnar)
Så tur i oturen att vi åker bort då, för nu får pappsen kolla vad det kan va för nå galet.. *fniss*

Nepp, nu måste jag tvätta ett par byxor som Micke skulle ha med sig, och jag behöver en kopp java innan jag somnar sittandes....


Om jag inte skriver nåt mer idag, så vet ni läsare att jag kommer att mobilblogga nåt under veckan och sedan när jag kommer hem så läggs det ut lite bilder från semestern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0