...

2010-05-11 @ 13:06:08
Idag är det en sån där dag som man inte alls kommer på nån rubrik på sina inlägg :s

Solen skiner för fulla muggar idag och jag var inte sen med att slänga in sängkläderna direkt imorse vid halv7, så nu hänger (läs. första) laddningen ute på linan.

Dagens I-landsproblem:
Tycker det är lite tråkigt att maskinen inte har nåt riktigt med snabbprogram utan den måste gå strax över 2 timmar på 40 och 60 grader.
Menmen huvudsaken är att det blir rent.

I går kväll när det (ös)regnade så var Benzen ute, så jag låg uppe i sängen och bara väntade in henne, för hon brukar kunna vara ute om det bara småduggar, men när det står som spön i backen då brukar hon komma springandes med en jäkla fart!
Mycket riktigt, efter sisådär 10minuter så hör jag hennes hoppande på handtaget och in kom en dyngsur katt, som var så illa tvungen att komma och lägga sig på mitt täcke och torka :rolleyes: tur att hon är söt ;)

Åh, nu känner jag hur kaffelukten börjar sprida sig i huset så nu blir det av att gå ner och ta mej en kopp (läs. mugg) :D

Jo, lillemannen har ätit en hel burk biffstroganoff till lunch idag :) blir till att börja göra egen barnmat snart..

Ja, kaffet var det ja.

See Ya´ll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0