Våren på G?!

2010-03-08 @ 09:51:28
Det kan man nästan tro iaf för här hemma är det +5grader (eller det va´ det vid 7 iaf), och det droppar från taket :)

Igår var vi på IKEA och Birsta City och handlade lite grejjer inför dopet också passade jag på att köpa Max födelsedagspresent (och julklapp).. eftersom jag inte kom nerövers före jul pga graviditeten så blev det ingen julklapp till honom, men nu är den inhandlad - bättre sent än aldrig ;)

Under tiden som vi strosade runt i Birsta så fick lilleman stanna kvar hos mormor och morfar.. det är bättre för honom att vara där eftersom blir sååå rastlös av att åka vagn inne sådär och att bära honom, det är helt uteslutet.. men han lider inte av att vara hemma där heller :)

Idag så tvättar jag och sedan tänkte jag försöka mig på en promenad med lillen, men innan så måste jag försöka hacka bort den där jävla isknölen utanför ytterdörren så jag inte halkar och slår ihjäl mig på kuppen..

Nej, men nu blir det en kopp java och sedan kanske lilleman har vaknat från sin tupplur!?



   Mammas lilla gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0