Vad kan vara viktigare än familjen??

2010-03-09 @ 11:48:07
Jo, det ni..

Jag anser att inget är mer viktigare än min underbara familj och mina vänner självklart, men om ni hade bott hemma här med oss så hade ni märkt att alla prioterar inte på samma sätt!!

Micke säger att han skulle kunna ta hand om Simon om jag är tvungen att åka nånstans, men jag tror nog att han skulle få panik då... för här hemma är det bara jag som byter blöja (det spelar ingen roll om det bara är en kissblöja, han byter INTE), bara jag som ger Simon flaskan och för det mesta är det bara jag som är med honom!?

Var är då Micke undrar ni..?!

Jo, han sitter för det mesta vid datorn och spelar och om jag är tvungen att duscha eller nåt sånt så måste jag ta med mig Simon upp så Micke kan kolla honom, för gå ner det kan han inte göra.. GÅR ICKE SLITA SIG FRÅN DATORN HELLER!!

Såja, nu har jag avreagerat mig lite, få se om man får en utskällning för detta inlägg sedan av Micke nu då, men det är bara sanningen och den brukar svida ibland, eller?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter inte så kul om det är spelandet som går först! Du borde kanske verkligen testa att åka iväg själv och se hur din man löser saker och ting då!

kram

2010-03-10 @ 08:10:45
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0