Sista dagen i mars!

2010-03-31 @ 08:51:00
Det är vad det är idag det, sista dagen i mars månad.

Idag är det onsdag och som alla eller de flesta av mina onsdagar så innebär det mamma/barnträffen nere på byn och dit ska vi idag med!

Egentligen så skulle jag vilja sooooova till minst tolv idag för så trött som jag har varit denna vecka, det är outhärdligt, men det är jue mysigt att komma bort en stund åxå.

Påsken är på intågande med snabbfart och vi har det vi gör hela påsken; middag både tors, fre och lör + ett besök i Timrå hos Simons kusiner.. blir kul, har inte träffat Simon ännu så :)

Imorron hade jag egentligen besiktningstid på Bosse, men bokade om den till 20 maj ist, så vi (läs Micke) hinner fixa det som måste :)
Men bromsarna funkar nu.. det var jue bara att fylla på med bromsolja så funkar de igen, så nu tycker jag att jag kan få tillbax Bosse, men Micke råkade rycka lös handtaget på förardörren så man måste ha en speciell teknik för att komma in i bilen + att det inte går att låsa med nå vett, så därför får jag fortsätta ha Golfen :/

Nu ska är tvättmaskinen klar så det är väl lika bra man hänger det som är i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0