Onsdag och våren är verkligen här!!

2010-03-10 @ 14:24:30
Igår var Simon en duktig pojke och kunde till och med sova själv i sovrummet efter jag nattat honom!

Aldrig förr har han velat sova ensam, har alltid vaknat och skrikit innan man ens hunnit utanför sovrummet!

Han var såå trött igår kväll att han bara skrek och skrek och försöka somna i vagnen det vägrade han, så Micke tyckte att vi skulle natta honom i vaggan uppe och iaf testa att låta han vara själv där uppe.

Klockan 21.45 så la jag ner han i vaggan, gav han tutte och snuttis med en godnattpuss självklart och 22.00 sov han.. smög mig ner för trappen och när jag gick och la mig vid 23 så sov han gott fortfarande!!

Trodde han skulle vakna och vara hungrig i natt så vi förberedde en flaska, men den fick han äta av imorse klockan 8 ist, för inte har han vaknat nåt heller :)


Idag har vi varit och surrat skit nere på byn och Lilleman var så trött när vi kom innanför dörren att efter blöjbytet så tvärsomnade han i vagnen med tutte och snuttis!!
Men nu hör jag att han börjar bli arg, antingen är det matdags eller så är det tutten som ramlat ur.

Bäst att kolla vad som behövs :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0