Lördag igen!

2010-03-27 @ 09:43:14
Ja idag så är det en tråkig lördag; det är skitväder och Micke är inte hemma så jag och Lilleman får roa oss själva ist, men det gör vi jue hela veckorna så det ska väl gå bra ;)

Först så måste jag berätta att min lilleman blev inte dålig på sprutorna i torsdags, ingen feber och inget gnäll, ja inte mer än vanligt på kvällarna :)

Igår så testade jag ge Simon gröt igen och denna gång gick det mycket bättre, han åt så det stod ut genom öronen på honom och fick inte ont i magen heller, så det är bara att fortsätta.

Han fick frukost förut i form av lite gröt, ersättning och en liten bit mosad banan och alt gick i!

Nej, kaffe för mig och lite frulle kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0