Inte igen....

2010-03-19 @ 11:39:39
Blir vansinnig på denna förkylning som aldrig verkar vilja ge med sig!

Var jue sjuk förra månaden i nån vecka eller så, och nu har jag gått och blitt det igen.. det verkar vara som om det bara går runt nu!?
Har jue haft ont i halsen ända sedan dess och trodde att det var pga nåt annat, men vaknade i morse snorig.. håller tummarna för att Lilleman klarar sig lika bra som sist, då han bara fick lite hosta!

Jag skulle jue göra vad som helst för att få penicillin så att man kanske har en liiiten chans att få vara frisk ett litet tag iaf, men det lär man väl inte få heller.. men OM jag blir sjuk en gång till inom loppet av en månad så ska jag fanimej kräva att få nåt som stoppar upp det!

Nää nu ska jag försöka slita mig från dumburken och gå ner och fixa en kopp kaffe att ha framför HTG, sedan blir det dammsugning i vardagsrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0