~100603~

2010-06-03 @ 12:45:58
Idag är det ingen bra dag alls för vår lilleman!

Var på bvc i morse för 6 månaderskontrollen, och allt såg såå bra ut så.
Han väger nu 8950gr och är 67cm lång :) börjar bli en stoor kille, vår lilleman.

Han fick även 2:a omgången med sprutor och det var jue förra gången som han grät hela vägen ut i väntrummet efteråt... det kan ni läsa om här
Anyhow, denna gången gick det betydligt bättre, grät bara lite i omgångar och sedan på vägen hem så somnade han i bilen.

Då han vaknade till så var han jätteledsen och jag prövade att ge lite mat, men inget funkade, jag gav honom en dos alvedon åxå och vid 11.30 började han storgråta och skrek i ca 30 minuter innan han helt utslagen och utmattad somnade på soffan ;( jag tycker så synd om honom när han är sådär ledsen och vissa gånger så slutar det med att jag åxå gråter...

Tänkte ett tag lasta in grejjer i bilen och fara ner till mamma, men ska dit imorrn och orkar inte åka 2 ggr!

Hoppas han får sova ett tag nu och att det känns liiiite bättre sedan iaf.

Nää, bäst att man tar sig ett besök på toa innan det händer en olycka här på stolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0