Varmt och åska

2010-07-13 @ 20:47:03
Hann bara skriva klart förra inlägget, se på VBÅ och ge Lilleman mat så fick vi besök av Mats.

Det är ganska så skönt att ha honom som "granne" för då på dagarna så har jag lite sällskap, av nån annan än Simon vill säga :)

Då Micke kom hem så följde vi med hem till Mats eftersom han ville ha hjälp att bära lite grejjer och då de var på väg att gå så började åskan att gå så bestämde jag mig för att ta med mig Simon och hänga med.. jag stannar verkligen inte hemma ensam under ett åskoväder :s inte efter vad jag var med om som liten :o

Efter "bärhjälpen" så gick vi alla vidare tillbax hem hit och tog oss ett skrov från baren.. ;)

Åhhh, måste verkligen duscha ikväll igen, hoppas det finns varmvatten??
Har varit typ 30 grader varmt idag i skuggan så man känner sig inte lite äcklig och geggig heller... så idag passar det med en svalkande dusch innan kvällningen.
Lilleman slocknade redan vid 20, så jag hoppas verkligen att han behagar att sova hela natten nu bara, men känner jag honom rätt så vakanr han väl vid 3-4tiden och ska kliva upp :s

Hoppas på en bättre dag imorrn, med mindre åska och kanske inte liiika varmt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0