tjugoåttonde juli tvåtusentio

2010-07-28 @ 22:39:51
Och visst är det en onsdag, va??

Idag har det varit en sån där bra dag, med sol och värme :)
Det innebar att jag kunde gå ut och hämta min tvätt som varit på "tork" sedan fredagskväll.. regnet har sköljt den både en och 2 x-tra ggr.
Men åxå så kunde jag passa på att hänga dagens skörd av tvätt ute; det blev 2 maskiner (läs. bara) men det kommer en dag imorrn åxå.

Har varit ut till Njurunda idag och köpt en snöslunga.. ja inte jag, men Micke, och det är väl bra det med.. ?!
På väg hemövers så stannade vi och åt på Luddes gatukök i Vattjom och Simon, han visade sig från sin bästa sida även där ;)
Han flirtade in sig hos personalen så han fick en leksak med sig hem; en liten plastbåt *mammas gokille*

Lilleman sov hela natten i sin egen säng i natt med, vaknade 1 gång vid tolv tiden, men var nog inget viktigt för han somnade om lika fort igen.

Imorrn så har jag och Micke varit förlovade i 5år så då tänkte vi passa på att gå ut och äta lite gott (läs. igen) och denna gång blir det faktiskt kina :)
Tänkte först ta med oss Lilleman, eftersom mamma och pappa varit ute med snigeln och fiskat, men så kom de hem idag och det passar oss perfekt för då kan de ta Simon ett par timmar.

Nä, nu har inte jag tid med detta.
Ska packa undan Simons handdukar eftersom han nyss duschat, sen blir det en tur till torkvindan för att kolla tvätten.



Detta kort är från vår första sommar tillsammans.
Juni 2003 för att vara mer x-akt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0