Nu äntligen

2010-07-07 @ 23:13:13
så har vi fått in internet i "nya" huset.. det tog jue "bara" sisådär 1 månad för (snabba) telia ;)

Vi trivs jättesuperbra här nere "på byn", men visst hade det sina fördelar att bo i vårt lilla röda hus i skogen åxå...
Tex, så trivdes katterna bra mycket bättre där uppe, och det har visat sig på några mindre roliga sätt:

Våfflan praktiskt taget VÄGRAR att gå ut, så henne måste vi ha en låda framme åt, för annars så gör hon sina behov i öppen spisen (har hänt att hon kissat där 1 gång)!?

Mercedes hon har vi inte sett röken av på 3 veckor!!!!!
Hon gick ut på kvällen vid 22-tiden den 14 juni och sen dess är hon borta ;( det är förvisso folk som ev. har sett henne, men vi (jag) är ändå hur jäkla orolig som helst.
Första veckan hon var borta så grät jag hela nätterna igenom och nu brister det ibland för mig..

Nej, nu ska jag försöka natta min Lilleman, som vägrar sova i kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men huga ! hoppas katten kommer tillbaka! Jag vet hur det känns. Man blir så orolig o ledsen.önskar lycka till att hitta katten !/Camilla.

2010-07-08 @ 20:57:01
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0