Lite tröttsamt

2010-07-23 @ 20:54:05

Idag är det fredag och det innebär tidig kväll för Micke som ska jobba klockan 4 imorrnbitti (i natt)!

Ja, det blev samma visa i natt som andra nätter denna vecka; Lilleman somnade (faktiskt i tid) och sov till klockan 2, då var det dags att börja gnälla och bli helt hysterisk igen :(

Men nu så fick faktiskt Micke lov att ta honom en stund så jag fick sova lite iaf.. hade jue haft honom hela dagen och kvällen då Micke kört ved och det tär faktiskt på krafterna av att sitta och lyssna på gråt hela dagarna.. han vill helst bli buren åxå, och det klarar inte ryggen av en hel dag :s

Han somnade om efter att ha fått nåt kallt att dricka och bitringen, så antagligast är det tänderna som spökar, och sov ända till halv 6 imorse.. då var det dax för matslurken han hoppade över igår kväll!
Sedan somnade han (vi) om till halv 11!

Har nyss nattat honom nu, så vi får se om han sover resten av natten eller vaknar sedan igen?
I natt hoppas jag verkligen att han sover eftersom jag är ensam efter 3 :s

Det blir en aning jobbigt och tröttsamt att ha honom sådär, iaf då man inte är van.
Han har jue sovit nätterna igenom sedan han var 5veckor och före det så berodde det på amningen, att han inte blev mätt..

Nej, nu ska jag kolla runt lite mer, sedan blir det avplockning i köket.

Håll tummarna för mig i natt ;)

 Bilden lånad fr. google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0