~100708~

2010-07-08 @ 13:07:01

Torsdag är det idag, och solen lyser med sin frånvaro just nu :( menmen kan inte vara på topp jämt.

Simon somnade inte förrän midnatt i natt och vaknade sådär pigg och alert vid 8 tiden imorse igen, så det var bara att kliva upp och göra en flaska ersättning och starta dagen det, för somna om efter maten det ville han inte heller :s
Vet inte alls vad det är med honom, vissa dagar så flyger fan i honom.. vägrar sova och vägrar äta, men är ändå glad och det är väl det som är huvudsaken?!

Men nu sover han iaf, efter att ha halv sovit i soffan sittandes (lite lik morfar kanske) :D

I lördags var det jue dags för Simons stora dag (dopet) och det gick klockrent, varken arga miner eller grin från vår underbart snälle son, trots det var 32grader i skuggan.
Tur att vi höll till i kyrkan under dopet eftersom där är det jue liiite svalare iaf, men man kände ändå av värmen.
Både jag och Micke är så nöjda och glada för alla presenter Simon fick och jag tror att Simon inte har nåt att klaga på heller ;)

Tänkte lägga ut lite bilder från dopet senare när mamma och pappa kommit hem från semestern.. korten ligger i deras kamera.

Hade planer på att åka ut till den "stora staden" idag och kolla efter lite grejjer till Lillemannen, men så surrade jag med Micke igår kväll och han kunde hänga på imorrn efter jobbet, så det får väl bli så då... det känns lite ok det med, för då behöver inte jag parkera där inne *hua*
Köra i stan har jag inga som helst problem med, men parkera det gör jag bara inte *tihi*

Nu: Kaffe (som vanligt)



Denna fröken är fruktansvärt saknad hemma här just nu..
Sängen känns hemskt tom om nätterna ;(


Kommentarer
Postat av: carina Johansson

Christer såg en svart katt här hos oss i dag. Är den rädd av ?sig? Har ni varit upp till gamla huset

2010-07-08 @ 18:00:22
Postat av: carina Johansson

Har du facebook i sådanafall lägg ut en bild där.

2010-07-08 @ 18:02:15
Postat av: Madde

Carina; Ja, jag har facebook och bilder på henne finns där :)

2010-07-08 @ 21:27:40
URL: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0