En dag på resande fot..

2010-07-27 @ 19:35:17
Idag har det varit en händelserik dag :)

Kan börja med att berätta att Liten sov heela natten fr. 22 - 9 imorse i sin egen säng!
Vaknade till 2ggr, men då var det mest för att kolla om jag var där och surra lite.

Ja, dagen började alltså kl 9 för min del, då var det matdags för Simon och då jag ändå var vaken och pysslade på med det så väckte jag Micke för att gå ner och göra upp eld så jag kunde duscha innan vår stadsresa.
Sagt och gjort, efter matslurken så låg jag och Simon kvar i sängen och myste och busade lite, sådär som bara han och jag brukar göra ;)

Efter vårt "morgonmys" och gröten som Simon alltid brukar få till lunch, så lastade vi in oss hela familjen i "Bosse" och började vår resa neröver stan.

Vi hade detta inplanerat:

♠ Micke skulle in på posten (Birsta) och surra med nån ang. jobbet på lördagarna.
♣ Vi skulle in på skroten för att kolla efter lite grejjer, både till Bosse OCH till Mickes golf.
♣ Jag skulle in på Försäkringskassan.
♣ Dessutom
skulle jag hämta ut Simons paket från Libero på Lindex i Sundsvall.
♣ På väg hemövers skulle vi ändå handla åxå.

Och tro det eller ej, men trots att Simon blev lite upprörd och arg i bilen pga värmen, så hann vi med precis allt.. ja, inte försäkringskassan.
Jag gick in dit och tog en kölapp, fick nr 45 och det var 28 + endast en person som satt i "luckan", då vände jag på klacken och gick..

Nu på nätterna har det börjat på att bli lite småkyligt så förhoppningarna om Mercedes´s återkomst är väldigt starka.. är jue faktiskt folk som sett henne omkring på byn.. sen så tror jag att jag såg henne i lördags, men kunde inte komma närmare och titta för då hade jag varit tvungen att lämna Simon ensam och det gör jag inte, trots att han sov.

Huvudvärk har jag och trött börjar jag på att bli, tänkte ta en tidig kväll, men Simon sover nu så han lär nog vilja vara uppe en stund x-tra ikväll han :) men va gör det?
Vi hittar säkert på nåt skojsigt han och jag.

En kopp kaffe till kanske?


 Så här gosigt hade Simon det imorse ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0