bra väder och trevligt sällskap

2010-07-18 @ 22:24:13
Ja, det sammanfattar vår helg klockrent :)

Mamma och pappa kom igår eftermiddag och hade med sig "snigeln" aka husbilen och var barnvakt på kvällen då vi skulle gå ut och käka en bit god mat och umgås ♥
Trevligt hade vi, trots att det tyvärr inte blev nå kina, utan grillbiff.. men ska ta kina den 29:e eller efter den 29:e för då har vi varit förlovade i 5år!!

Igår kväll när vi kom hem så var det kvavt men ändå varmt och inget regn här, men i stan så regnade det.. det blev liiite åska på nattkröken, men inget som märktes av utan bara blixtarna som syntes *pust* och tur va väl det :)

Natten mot idag så sov jag dock inte mycket... Micke har inte gjort nå annat än snarkat och snarkat, eller jo, han smaskade i sömnen åxå :mad: så från sisådär halv2 i natt till halv 9 imorse så fick jag kanske sova i 2-3 timmar... suck!!

Idag har det inte blitt så mycket gjort: umgåtts så mycket som möjligt med mamma och pappa, då de åker i väg en sväng till med "snigeln" till veckan.

Nu måste jag försöka mig på att natta lilleman, men skriver en rad eller 2 imorrn.

Jo, det är inte "bara" 3 tänder där uppe på G, utan minst 3 uppe, kan vara 4 + en nere åxå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0