9 Juli 2010

2010-07-09 @ 13:36:01
Och det är gatufestvecka :o

Har inte varit på Gatufesten sedan 2003 och då var vi bara där 1 dag.
Ja, det kanske låter som om jag inte är/var tacksam för "bara" 1 dag, men det är så att ALLA andra år som jag har varit så har det varit 3dagars ibland tom 4 om man räknar med onsdagen och invigning :)

Saknar verkligen att kunna kliva på bussen och fara in och bara ha kul, sådär kul som jag och Åsa hade det jämt under denna vecka :)

Tro mig, det är inte så att jag ångrar att jag fick Simon utan det är bara det att ibland så känner jag mig så missunnad..

Jag skulle väl åxå kunna gå ut en kväll tex med Åsa och ha en "krogrunda" medans Simon är hemma med pappa, men det funkar inte så, inte nu längre iaf.

Micke har jue börjat jobba x-tra på posten, så på fredagskvällarna lägger han sig mellan 21-23 för att sedan kliva upp till halv 3 och fara och jobba.
Kommer hem till 9-10 på morgonen och sover hela eftermiddagen, och då automatiskt blir hela helgen förstörd OM jag skulle vilja hitta på nåt :s

Visst jag ska väl inte klaga egentligen, men ibland så känns det som om vårt familjliv kommer i sista hand efter arbete och hjälpa alla som behöver hjälp :( och det är jue som Micke säger att det är jue x-tra pengar.....

Dessutom så vill inte Micke att jag ska gå ut heller så då skiter det sig iaf, OM jag skulle ordna barnvakt till Lilleman

Nej, nu blir det att kuta ner i tvättstugan och hänga det som ligger däri :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0