3-vligt värre

2010-07-11 @ 00:48:12

Idag har vi hela familjen varit hos svärfar på god middag :)

Tyckte det var väl behövligt att få komma iväg en sväng och bara umgås och ha det trevligt en liten stund..
Okay, att en stund blev hela kvällen åxå, men va´ gör väl det?

Simon visade sig från sin bästa sida och höll sig glad och nöjd hela kvällen, fick tom sova en liten stund ute i vagnen och tur var väl att vi hade ett (läs. helt) myggnät, för fy faen vad mycke mygg eller knott det var :o

Igår kväll när jag pratade med mammsen i telefon så bestämdes det att nästa lördag så ska jag och Micke ut och käka en bit god mat medans Simon får vara hemma med "mormor och morfar", det kan jag tala om att jag ser fram emot vääääldigt mycket :) Tycker det är på tiden att vi får en kväll på tu man hand om man säger så ;)

Nej, nu blir det snart att krypa ner i sänghalmen och sova.

Saknar dig, Mercedes kom snart hem.. tänker på dig dag som natt ;(

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0