2010-07-26

2010-07-26 @ 12:47:59
Nu var det jue sådär länge sedan jag bloggade igen (läs. ett par dagar)!

Ja, sist var det fredag och Lilleman skulle nattas, det var då jag bad er läsare hålla tummarna för att det skulle fungera med sömnen... och tro det eller ej det gjorde det!?
Så jag måste passa på att skicka en stooor ros till er som höll tummarna ;)

Den natten så somnade han 23 och vaknade klockan..... 13 dagen efter!!!
Så min behövliga sömn, den fick jag natten mot lördag iaf :)

Nu funkar det med sömnen iaf, med lilleman, men nu har vi ett annat problem (känns så fel att säga, men hittar inte rätt ord).
Han vill inte sova i sin egen säng längre, så nu 2 nätter har Micke blivit utvisad till vardagsrummet och soffan, medans lilleman och jag tar sängen.. då sover han hela natten igenom utan större besvär vid nattningen.

Annars då??
Jo, i lördags var det surströmming hemma här; Micke och Malte sprättade en burk, medans jag och Simon höll oss till lite mer "trevligare" måltid; pasta carbonara!

Igår skulle vi egentligen ha varit på middag hos mamma och pappa, men blev bjudna på födelsedagsmiddag hos svärfar ist, så middagen i Timrå blir idag.. men det gör inte oss nåt alls.

Idag var Micke tvungen att jobba ett par timmar, men det gör inget för då kan jag och Simon mysa lite... bara han och jag ;)

Nu: KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0