100714 - Onsdag

2010-07-14 @ 22:52:16
Idag är det en månad sedan jag såg min Mercedes sist ;(
Hon kom in vid 21.45, åt lite och sedan 21.50 släppte Micke ut henne igen.. sedan dess är hon borta... :question:

Nu till dagens datum;  
Idag har det varit sol och värme igen, dock inte lika varmt som igår och ingen åska blev det heller *pustar ut*
Fick kaffebesök imorse igen och det va trevligt.. 

Har varit och hämtat ut förstoringarna som vi beställde på Simon och hans farmors mor från Gotlandsresan ;) de blev kanonbra :thumbup: och nästa kort som ska framkallas är de från dopet, och tackkorten från dopet förvisso.. inte lätt när man börjar bli gammal och gaggig heller!?

Nu ikväll så var vi på fika hos Bodil och med oss därifrån fick Simon 2par skor.. det tackar vi så mycket för, kanske inte syntes som så på Simon under provningen, men han tackar :)

Efter fikat så for vi hem och Simon fick premiärduscha.
Han som är van att bada i sin badbalja, men så ikväll blev det en liten ny grej: Jag satte in hans matstol (Antilop fr. IKEA) och där fick han sitta under tiden och tro det eller ej, det funkade mycket bättre än att bada, så hädanefter blir det den proceduren :)
Då kan jue jag göra det utan hjälp från Micke.
Och en fördel till är att då blir jue stolen ren åxå på samma gång ;) det gäller att vara smart, annars blir man.... ja, ni vet :)

Nä, nu ska jag snart kolla om Våfflan vill komma in (hon försvinner inte långt hon inte) sedan blir det nog natta för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0