100713 - Tisdag

2010-07-13 @ 10:27:36
Idag är jag tröttare än tröttast, och det är INTE min underbare son kan jag meddela :)
Det blev inte lika tidigt i morse iaf som i går morse, men ändå.

Igår kväll så fick vi besök, eller Simon fick besök ;) av "mormor och morfar" som hade köpt lite grejjer till Simon under deras semestertripp uppe i Storuman.. han blev jättenöjd över alla grejjer och fick till och med smaka lite glass, den lille mannen våran :D

Imorrn så är det 1 månad sedan sist som jag såg Mercedes och jag önskar verkligen att hon har det bra, var hon än är nånstans ♥
Men just nu i dessa dagar så är det inte bara Mercedes som finns i mina tankar, jag har fått reda på en sak om en person som står mig nära.
Den personen har det verkligen inte så bra nu, och jag tänker på h*n nästan hela tiden ;(
Hoppas verkligen att du får hjälp snart...

Igårdagens reklamblad från Elgiganten så hittade jag en "vill ha grej".. klicka här → vill ha
tycker det passar perfekt nu när man har barn och allt, så hade jag haft pengarna så hade det blivit ett litet inköp ;)

Nu: Kaffe, Våra Bästa År och Mat till Lilleman..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0