Måndag igen!?

2010-01-18 @ 14:00:31
Vart tar veckorna vägen egentligen??

I natt så sov lilleman väldigt oroligt, om han ens sov öht... jag somnade vid halv tolv och halv ett så vaknade jag av att Micke hade fått nog av att försöka sova ner lillen, så där tog jag över.

Vid 4 imorse kollade jag på klockan sist och hade då bara sovit 10 minuter i stöten, medans lilleman hade behagat att sova UTAN att spotta ut nappen - det går hur bra om han tappar den då han sover riktigt hårt, men innan dess så sätter han igång att riva ner himmeln om han inte får tillbax den och då är vi tillbaka på ruta 1 igen *blä*

Vid halv 6 så tog jag med mig Simon ner och gjorde ordning en flaska ersättning och sedan så tvärslocknade lillen i vagnen och sov till 11, jag sov en stund på soffan jag med, tillsammans med Våfflan :)

Idag då det är så skönt väder, så passade jag(vi) på att ta oss en promenad med vagnen åxå, eller jag promnerade medans Simon sov i vagnen såkklart ;) men det var väldans mysigt iaf.

Tog mig en promenix på ca 1 timme, trodde katterna skulle hänga på (Våfflan brukar följa med) men de stannade inne bägge 2 och lika bra är väl det, så slipper jag ha ansvar över de åxå om det kommer en bil!

Nu ska jag kolla facebook, sen hänga tvätt och kolla lillen om han är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0