Lite lätt

2010-01-31 @ 22:38:06
irriterad är jag just nu!
Och det har inget att göra med Simon eller så.. no need to worry, han är så lugn och snäll såå!
Det är bara som så att hela denna helg har jag fått varit ensam med lilleman, och som sagt det gör inget eftersom han är snäll MEN jag skulle kanske vilja ha liite avlastning i vardagen!?

Jag går jue liksom hemma med honom hela veckorna och sedan tycker jag att på helgen kan kanske jag få ta en vilopaus från blöjbyte och matning, åtminstonde för ett par timmar, men uppenbarligen var det viktigare att skruva och få ordning på lastbilen.. trots att min bil åxå behöver lite omsorg på bromsarna!?

Sedan nu kommer veckan igen och då går vi tillbax i gamla mönster; Micke kommer hem, äter, sätter sig vid datorn och sitter i flera timmar tills det är dags att sova igen och jag har fått varit med lilleman hela dagen.. inte konstigt pojken skriker då han får vara med pappa i ett par minuter!!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hejsan såg nu i kväll att du också skriver blogg, kul! Så nu ska jag försöka att hänga med den o läsa den. Säg åt karln din på skarpen, att han fan får hjälpa till, du är inte ensam om att ni skaffade barn. Han ska ta sitt ansvar `latpropp´. Karlarna ska fan imig hjälpa till. Dom har inte gjort nått, utan vi har burit på barnet i 9mån, fött de, o allt. Dom har inte slitit på sin kropp. Ursäkta jag blev så irreterad när jag läste de där, och att karlarna bara smiter undan. Den regeln dom funkar här hemma som jag har satt, är att peter får sovmorgon´sova hur länge han vill på Fredagar´ Efter som han är trött när han har jobbat. Men sen så hjälper han till med Ronja så mkt som möjligt. Lördagar är min sova ut dag. Och det funkar. Men kravet jag har är att han hjälper till på helgerna när han är ledig. Så säg åt han. Sorry för mitt långa inlägg blev bara så. hare kram

2010-03-24 @ 20:59:39
URL: http://Simoneberglund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0