Egentligen

2010-01-22 @ 13:28:15
så har jag inget att skriva om, men eftersom Lilleman sover och jag inte har nåt annat att göra (orkar inte göra nåt annat) så skriver jag väl en rad eller två.

I tisdags så var vi på BVC för en ny vägning och då vägde han 5180gram och det känns kan jag tala om, fy faen vad tung han börjar bli att bära på :)
Så nu har Lilleman åkt bil med mamma första gången åxå, och det var inte uppskattat, han skrek och grät hela vägen hem från Stöde..?! Bör vara mer åkrädd med pappa då!

Pratade med BVC-sköterskan om att han får mest flaskan nu eftersom han inte blir mätt av "mig" och det tyckte hon att vi kunde fortsätta med, men ändå testa med bröstet ibland åxå, och det gör jag jue, men som det är nu så blir det tissen bara på natten.

Nää, men om man skulle passa på att fortsätta med tvätten (som vanligt)!

P&K

Kommentarer
Postat av: Elina öhlen

hej hej. man får gratta till den lille,vad roligt för er. hoppas att allt går bra. ha det bra / Elina

2010-01-22 @ 19:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0