31 januari 2010

2010-01-30 @ 19:29:50
Ja idag är det (hm få se nu).. 5 dagar sedan jag och Simon var ute riktigt... har jue varit så kallt och dåligt väder så man har inte velat ta´t med honom ut!
Skulle egentligen ha farit på ICA igår och handla lite grejjer, men det fick pappsen göra ist.. han som är så stressad och kunde inte vänta på att Lilleman skulle vakna, och lika bra är väl det för han sov ända till halv åtta ;)

Mamma och pappa var här en stund förut igår och det var toppen för då fick jag tid att bädda rent i sängarna (som jag har skjutit på nästan halva veckan) också hann jag med att plocka undan tvätten åxå :)
Har jue lixom inte kunnat när Simon är vaken, för jag vill inte ta med mig han upp för trappen då jag är ensam, för ner VÄGRAR jag bära honom.. det räcker att jag har halkat ett x antal ggr i denna trapp!?

Vi (jag) har börjat på att planera för Simons kommande dop, som vi hade tänkt att ha i sommar; är väldigt mycket som ska ordnas och fixas, men som tur är så är jag ganska kreativ så kanske det går ganska fort..
Är egentligen liiite tidigt att börja planera, men är bättre att vara ute i god tid så slipper vi jäkta när det är dags (tycker jag iaf)
Först och främst så ska vi fråga h*n som vi vill ha som fadder/gudförälder, och vem det är, det blir en överraskning tills vi själva vet om h*n vill ställa upp på det, vi hoppas på att denna person vill det iaf, och vem vill inte ha en sån ära!?

Nää, nu tycker jag att lilleman frustar som en tjur där nere, så bäst att jag kikar vad han vill!

På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0